15 november 2005

Rapport från fotbollsgalan

Igår var FCZ på Fotbollsgalan. Kul upplevelse, som tyvärr saknade Henke, Zlatan, Madonna och vettigt repschema.

Efterfesten på Globen var lite väl stel. Undici var enormt mycket bättre. Det bisarra är att en massa allsvenska spelare på både dam- och herrsidan ser det som en ära att få träffa oss. Lotta Schelin, maila mig!

Expressen skriver skit idag. Jag har inte sagt att jag har Aspergers syndrom, däremot hade jag liknande symptom när jag var yngre.

2 Comments:

At 15 november, 2005 20:46, Blogger saminos. said...

Tjenare Tore! Lustigt, strax efter mitt inlägg i min egen blogg hittade jag din.. Bra framträdande vid fotbollsgalan, keep up the good work!

 
At 18 november, 2005 15:47, Blogger Viktor said...

De skriver väl bara skit?!

 

Skicka en kommentar

<< Home